Чому потрібно звертати увагу на зміни клімату?
Психологія людей є найбільшою перешкодою для впровадження технологій пом’якшення дій на клімат Землі. Людство не готове до змін.
Проблеми змін клімату відомі вже кілька десятиріч, але щороку фіксуються нові рекорди у викиді парникових газів, створюючи додаткові чинники потепління. Тануть льодовики, потрохи відступає вічна мерзлота викидаючи додаткові кількості метану і двоокису вуглецю. Пожежі в тайзі все частіші, що впливає на розтоплення арктичних льодів. Збільшується смертність дерев, що приводить до їхнього розкладання і збільшення СО2. Натомість підвищення температури океану зменшує кількість планктону, який здатний споживати СО2.
Світ може дійти до межі, коли повна заборона на спалювання вугілля, газу та нафти вже нічого не змінить, процес змін клімату може стати незворотним.
6 шість причин відмовитися від покупки поліетиленових пакетів
У багатьох країнах не тільки переробляють пластикові пакети, а й намагаються зменшити їх використання. У Європейському союзі 16 квітня 2014 була прийнята директива по зменшенню кількості пластикових пакетів на 50% до 2017 і на 80% до 2019. У багатьох містах для зниження споживання пакетів вводять додаткові податки, а, приміром, в Лос-Анджелесі і Сан-Франциско введена заборона на їх продаж.
І ось 6 шість причин, чому варто хоча б на один день відмовитися від покупки чергових поліетиленових пакетів.
1. Середньостатистична тривалість життя "одноразового" пакета – 20 хвилин, а розкладання – 400 років. Ймовірно, він може розкладатися і довше, адже пластик був створений не так давно і людство може тільки здогадуватися про термін життя цього винаходу.
Українці використовують вдвічі більше води, ніж мешканці розвинених країн
Знаємо про дефіцит води в світі і рідко задумуємося про стан з водою в Україні. А дефіцит цього цінного ресурсу в Україні відчувається вже давно, хоча не часто про нього згадують. Немає системної роботи з пропагування економії води.
Недостача якісної води в Україні сягає 4 млрд. м3. Щодоби українець використовує вдвічі більше води, ніж мешканець розвинених країн. Цей показник у нас сягає 330 л на людину щодня.
Майже всі поверхневі, ґрунтові та частково підземні води у нас забруднено. Вони не можуть використовуватися як питна вода. Понад 800 сіл України завозять воду воду або отримують її трубопроводами. Промисловість створює проблему такій ріці, як Дністер, котра на межі висихання через надмірний водозабір.
Що потрібно знати про енергоспоживання побутової техніки
Дбайливий господар, дбає про те, щоб вдома був створений комфорт за допомогою різноманітних побутових приладів, і щоб ці прилади працювали економно. Зменшене споживання електроенергії сприяє меншому навантаженню на загальні мережі і економії своїх коштів на сплату по рахунках за енергію. Це в свою чергу скорочує споживання палива на електростанціях для виробництва електроенергії і скорочує шкідливі викиди в атмосферу, щоб довкілля могло залишатися в більш придатному стані для існування людства.
Вибір нової побутової техніки для квартири чи будинку треба починати після ознайомлення з стандартами енергетичної ефективності, котрі передбачають наявність для кожного виду приладів етикеток з вказівками параметрів енергоефективності. На етикетках вказуються букви, котрі означають клас ефективності (від А+++ до G). Найвищий клас має зелений колір, а найнижчий – червоний.
Чим спричинена енергетична бідність українських домогосподарств
Термін "енергетична бідність домогосподарства" означає нездатність господарів будівель підтримувати комфортну температуру в кімнатах, відсутність у них енергії для приготування їжі. Оцінкою такого стану є визначення відсотка доходів сім’ї для сплати енергетичних витрат. Європейські та міжнародні організації, котрі займаються бідністю, визначають рівень енергетичної бідності на рівні 10%.
Домогосподарство може опинитися за межею бідності через три фактори:
- низький рівень доходів;
- низька енергоефективність;
- високі тарифи та ціни на енергію.
7 фактів, як цигарки впливають на навколишнє середовище
Куріння не тільки шкодить вашому здоров'ю, але має величезний вплив на навколишнє середовище.
Щоразу, коли ви курите цигарку, хімічні речовини викидаються в атмосферу, забруднюючи повітря. Але це далеко не єдиний спосіб, як сигарети завдають шкоди довкіллю.
1. Приблизно 5 мільйонів гектарів (600000000 дерев) лісу щороку знищується для сушки тютюну. Вважається, що одне дерево витрачається на кожні 300 цигарок.
2. За різними оцінка, у світі викидається близько 1000 000 000 кг недопалків в якості відходів.
3. Куріння представляє пряму загрозу для наших лісів, будинків і парків. Викинуті недопалки були пов'язані з великими пожежами (близько 7% лісових пожеж). Забирає сотні життів і пошкодження майна на мільйони доларів.
Підрахований збиток, який приносить "сплячий" режим пристроїв по всьому світу
Приблизно 14 млрд. пристроїв по всьому світу одночасно перебувають у «сплячому» режимі. Протягом року на їх «харчування» йде близько 400 терават-годин електроенергії. Її вартість фахівці оцінюють в 80 млрд. доларів.
Як наголошується у доповіді Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), електроенергії, яка витрачається неефективно – на підтримку приладів і пристроїв у режимі очікування – було б достатньо для того, щоб цілий рік забезпечувати такі країни, як Норвегія і Великобританія.
У доповіді наведено дані за 2013 рік. При цьому фахівці вважають, що, якщо існуюча тенденція буде зберігатися, то вже через 6 років зайві витрати електроенергії досягнутий обсягів $ 120 млрд. доларів щорічно.
Швидка мода не може бути екологічно чистою
Швидка мода та екологічність – речі непоєднувані. Сам принцип швидкої моди полягає у потоковому випуску дешевих нових колекцій та стимулюванні їхнього споживання – і жодного натяку на екологічність. У таких кількостях і з такою швидкістю – як цього потребує швидка мода – просто неможливо випускати одяг із дотриманням екологічних норм.
Багато виробників одягу прагнуть переконати нас у протилежному. Вони створюють еколінії, щоб привабити вибагливих та скептичних покупців. У статті газети Аль-Джазіра (Al Jazeera) зазначено, що H&M запустила колекцію Conscious collection (Свідома колекція), речі для якої було вироблено з органічної бавовни та поліестеру вторинної переробки; Puma у свою чергу представила колекцію одягу InCycle Collection, що піддається біорозкладанню; Adidas – екоформу; Uniqlo розпочала кампанію All-Product Recycling Initiative (Ініціатива з Переробки Усіх Продуктів); Zara відкриває екологічні магазини, а Gap розробила для своїх працівниць програму P.A.C.E. (Особистий розвиток та кар'єрний ріст).