Конкурс до дня Творця

День Творця

 

Меню

Управління відходами

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави.

Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози (а це – привід для знищення лісів) та покритий пластиковою плівкою, що перетворюється в мікропластик, забруднюючи моря та океани. Оборот одноразових паперових стаканчиків цього року перевищить сто мільярдів (100 000 000 000) одиниць. Цього вистачить, щоб огорнути планету 250 разів, що робить масштаб проблеми одноразових стаканчиків справді планетарним. Сьогодні переробляється лише 4% стаканчиків. Усі інші – забруднюють навколишнє середовище, пише creativity.

Детальніше...

Як обігрівати будинок екопаливом із поліетиленових пакетів — відкриття японського винахідника

Японський винахідник відкрив спосіб, як переробляти на дому пластикові пакети, пляшки та ковпачки у нафту с сировину, з якої їх і створюють. Неочищену нафту, яку отримують у такий спосіб, згодом можна використовувати для індивідуального опалення житла, пише epochtimes.

Пластикові пакети та сумки для продуктів довгий час залишаються проблемним сміттям, як для свідомих споживачів, так і для міст. Стандартні програми з утилізації сміття часто відмовляються їх приймати, мотивуючи нерентабельністю переробки. Пакети, памперси і тетрапак стають «головним болем» переробної промисловості.

Детальніше...

Відмовитися від рідкого мила – дбати про природу

Мильниці знову тріумфально повертаються в наше життя.

Захоплення рідким милом, яке накрило нас кілька років тому, коли мильниця у ванній здавалася чимось старомодним і навіть непристойним, схоже, відступає. Все більше законодавців моди демонструють своїм шанувальникам, що користуються саме кусковим милом, а не його рідким аналогом. Б'юті-експерти в один голос доводять, що саме тверде мило економніше і корисніше рідкого, пише Ukr.Media.

Статистика показує, що минулого року продажі твердого мила збільшилися на 3% і мають тенденцію до подальшого зростання. У чому тут секрет і чому рідке мило раптом потрапило в немилість.

Детальніше...

Пластик – дісгастінг. Як світові бренди очищають планету від власної продукції

Як компанії, що виробляють тонни пластика, збираються вирішувати проблему забруднення середовища – кейси великого бізнесу

У жовтні 2019 року Greenpeace спільно з рухом Breakfreefromplastic інспектували узбережжя 42 країн на наявність пластику. Загалом знайшли 187 тисяч пластикових об'єктів, багато з яких були марковані Coca-Cola, Nestle та PepsiCo й іншими. Розбираємось, як головні забруднювачі планети збираються очищати світ і свою репутацію від пластику, пише НВ.

Детальніше...

Лайфхаки: друге життя харчових відходів та побутового сміття

Овочі та фрукти поїдені, залишилися лише шкірки та неїстівні відходи, що робити, викидати? відповідь – ні! Як саме читайте далі

Те, що в смітнику – вже в смітнику! А те, що туди ще не потрапило, може отримати друге життя. Частенько побутові відходи можуть повторно стати корисними. І навіть не один раз… Варто просто знати, що на нашій кухні варте уваги. Тож далі перелік тих домашніх відходів, якими ми даремно знехтували.

Детальніше...