Електросамокат для міста: чому зростає популярність цього виду транспорту
Ще кілька років тому електросамокати на українських дорогах виглядали дивно. Однак, нині такий вид транспорту стає все популярнішим. Він компактний, нескладний в експлуатації, та коштує не так і багато. Звичайно, має такий самокат і недоліки. Тож варто купувати електросамокат чи ні – поговоримо далі.
Анастасія Нечипоренко користується електросамокатом вже 8 місяців. Вона назвала усі переваги та недоліки цього виду транспорту. За цей час вона проїздила вже близько тисячі кілометрів.
Переваги електросамоката
Прохідність. Очевидно, що на електросамокаті можна проїхати усюди: і по широкій велодоріжці, і по вузькому тротуару, через парк тощо. Як приємно їхати на своєму транспорті, поки місто стоїть у корках.
Смартфони майбутнього: безпечні для довкілля і тримаються довго
Кількість смартфонів у світі зростає, нові моделі швидко виходять з моди, що призводить до глобальних екологічних проблем. Чи принесе нові рішення модульний дизайн?
Протягом 2019 року кількість мобільних телефонів у світі може зрости до 4,7 мільярда, і з-поміж них 2,7 мільярди становитимуть смартфони. Такі дані наводить німецька компанія з обробки статистичних даних Statista.
Сучасні мобільні телефони як ніколи швидко втрачають актуальність: два роки служби гаджета вважається цілком достатнім, а користувачі, які уважно стежать за технічними новинками, взагалі щороку купують новий смартфон – з кращою камерою та ще більшою оперативною пам'яттю.
"Батько світлодіодів": як українець Нік Голоняк здійснив революцію в освітленні
Крихітні світлодіодні лампи спричинили революцію в освітленні й практично витіснили лампи розжарювання з нашого життя. Та мало хто знає, що лампочки LED винайшов науковець з українським корінням Нік Голоняк.
Може здатися, що LED-технологія зовсім недавно вийшла з наукових лабораторій, та насправді їй вже більше 50-ти років.
Син українських емігрантів із Закарпаття Нік Голоняк у юності не надто цікавився наукою. Навіщо вчитись, якщо одразу можна заробляти гроші: він вирішив працювати на залізниці.
Одного разу робоча зміна затягнулася аж на 30 годин, тож хлопець вирішив, що таки краще інвестувати всі свої заощадження в навчання.
В Ізраїлі створили електромобіль, якому не страшні пробки
Ізраїльський стартап City Transformer показав свій компактний електромобіль, здатний вирішити проблему міських пробок.
Розробники відзначають, що новинка отримає серійне виробництво вже в 2019 році.
Головною особливістю сітікара є те, що електромобіль зможе звужувати колісне шасі для парковки або проїзду вузькими вуличками. Також це стане великим плюсом в пробках, адже за допомогою такої функції автомобіль зможе рухатися по перевантажених вулицях просто між іншими машинами.
Відповідно до заявлених розробниками даних, компактний електромобіль зможе проїжджати на одному заряді близько 200 кілометрів, і розвивати швидкість до 90 км / год.
Вартість новинки буде досягати 10,5 тисяч доларів.
Джерело: AUTOGEEK
Перший електромотоцикл, повністю надрукований на 3D-принтері, представила BigRep
Всі конструкційні елементи мотоцикла Nera, за винятком електротехнічного блоку, віддруковані на 3D-принтері.
Раніше був представлений цілий ряд концептів електричних мотоциклів, які ефектно порвали з класичним дизайном епохи дизельних моторів. Але як буде виглядати потужний байк, дизайн якого розроблений спеціально для виробництва методом пошарового друку? Німецька компанія BigRep на виставці Formnext в числі інших концептуальних розробок показала робочий прототип електричного мотоцикла, корпус якого повністю виготовлений на широкоформатному 3D-принтері.
Мотоцикл Nera, має габарити 190 х 90 х 55 см, видрукуваний на власному принтері BigRep наповнювачами ProHT, ProFLEX, PETH і PLA через сопла діаметром 0.6-1.0 мм з висотою шару укладання 0.4-0.6 мм.
У Німеччині запрацювала перша велодоріжка із сонячних панелей
Неподалік Кельна в Німеччині збудували першу велосипедну доріжку із сонячних панелей, яка виробляє електроенергію.
Доріжка розташована поруч із полем і завжди добре освітлюється. Вона виготовлена зі скляної плитки, яка всього 13 міліметрів завтовшки, під нею знаходяться сонячні панелі, нагрівальні елементи та сенсори руху. Як запевняють її творці, доріжка може без проблем витримати вагу вантажного автомобіля. Кожен квадратний метр велодоріжки виробляє 100 кВт*год електроенергії на рік. Цього цілком достатньо для забезпечення електрикою 3-4 сімей. Також електроенергію можна використовувати для освітлення самої доріжки в темний час доби.
Як на наше здоров'я впливає шумове забруднення міст
«Якщо вам заважає світло, ви можете закрити очі, але вуха не закриєш».
Давним-давно, ще в 1896 році, стаття в одному відомому журналі під назвою «Чума міського шуму» почала цілу паніку, щось на зразок сучасної «хвилі» в Twitter – тільки це була «хвиля» зразка 19 століття. У статті розповідалося про «хворобливий і виснажливий ефект, який чиниться шумами сучасного міста на слуховий апарат і на всю нервову систему в цілому».
«Фахівці в галузі медицини практично без винятку згодні з припущенням, що шум, який створюють наші сучасні міста, не тільки заподіює його жителям сильну незручність, але і істотно скорочує їхнє життя, руйнівним чином діючи на їх здоров'я», – написав автор статті про цей феномен в наступному році.
Вчені зібрались робити пластик з вуглекислого газу
Канадські вчені зробили нове відкриття. За їх словами, вуглекислий газ можна перетворити на пластик чи навіть тканину.
Група дослідників розробила каталізатори, які можуть перетворити вуглекислий газ – головну причину глобального потепління – у пластик, тканину, смоли та інші продукти. Про це йдеться у журналі Energy & Environmental Science.
Електрокаталізатори є першими матеріалами, крім ферментів, які можуть перетворити вуглекислий газ і воду в вуглецеві так звані будівельні блоки, що містять один, два, три або чотири атоми вуглецю з продуктивністю більше 99 відсотків.