Актуальна тема

Меню

Великопосна ініціатива 2024

600 км на одному заряді: Hyundai представила свою водневу новинку Nexo

Компанія Hyundai представила свою технологічну новинку – водневий позашляховик NEXO.

Згідно з повідомленням, оприлюдненим на сайті компанії, автомобіль з'явиться у продажу вже в кінці поточного року.

Виробництво NEXO наблизило автовиробника до випуску машин з нульовим рівнем викидів, що досягається за допомогою передових екологічно чистих технологій.

Характеристики новинки від Hyundai наступні: орієнтовний запас ходу – 600 км (на 200 км більше, ніж мала попередня модель), розгін до 100 км/год за 9,5 секунд, потужність двигуна – 161 кінська сила. Також в NEXO є ряд удосконалених допоміжних систем допомоги водієві, наприклад, дистанційне керування паркуванням (RSPA). Крім того, час заправки позашляховик становить всього 5 хвилин, що наближає NEXO до його бензинового аналогу.

Детальніше...

Представлений безпілотний автотрейлер – готельний номер на колесах

Бруклінська студія дизайну Aprilli продемонструвала майбутнє туризму, упакувавши всі зручності готельного номера в корпус безпілотного автомобіля. Проект під назвою Autonomous Travel Suit поєднує в собі житловий простір і автопілотний транспортний засіб, що доставляє мандрівника з максимальним комфортом від порога будинку до пункту призначення.

«Сьют на колесах» для задоволення всіх базових потреб мандрівника укомплектований спальним і робочим місцем, а також компактним санвузлом. Вирушаючи з будинку, турист через додаток призначає кінцевий пункт маршруту і проміжні пункти для виконання супутніх завдань в дорозі.

Детальніше...

Нова технологія дозволить покрити електромобілі сонячними батареями

Транспортні засоби стають все більш і більш автономними. Як наслідок, автомобілі оснащуються все більшою кількістю електроніки. Камери, ультразвукові та радіолокаційні датчики – це лише деякі з пристроїв, які задіюються в сучасних безпілотниках.

Таке обладнання допомагає користувачеві взаємодіяти з електромобілями на інтуїтивно зрозумілому рівні, але вимагає більше енергії від акумуляторних батарей, що призводить до скорочення їх запасу ходу. Це являє деяку проблему для електротранспорту, у якого далекобійність є ключовим показником і драйвером продажів.

Компанія Alta Devices оголосила про створення технології «Gen4», яка дозволить гнучким сонячним панелям прикріплятися до поверхні автомобіля. Вони забезпечать поставку додаткової енергії для батареї і обладнання як під час стоянки, так і під час руху.

Детальніше...

Електросткутер Pocket Rocket стирає грань між байками, мопедами та мотоциклами

Німецька компанія Sol Motors готується випустити на ринок електричний мотоцикл, не схожий ні на що з того, що ми бачили раніше – Pocket Rocket може стати представником абсолютно нового класу електричних транспортних засобів – проміжна ланка між електровелосипедом і електромотоциклом.

У презентації Sol Motors визначає свою новинку як «ноупед» – для електробайка він занадто швидкий, від мопеда його відрізняє відсутність педалей, а по функціональності – це ідеальний транспортний засіб для поїздок по місту, який може зрівнятись з мотоциклом.

Повз Pocket Rocket неможливо пройти байдуже, його новаторський дизайн вже отримав офіційне визнання – премії European Product Design Award і German Design Award.

Детальніше...

В Японії представили електромобіль, що на 90% зроблений з пластику

Перший у світі електромобіль, кузов якого на 90% зроблений з різних видів пластмас, нещодавно презентували в Японії. Завдяки використанню пластмас, електрокар на 40% легший за звичайні автівки з металу, що відкриває нові перспективи для розвитку енергоефективних електромобілів.

Розробкою пластикового автомобіля на електротязі займалися вчені Токійського університету спільно з автовиробниками. Електромобіль має футуристичний дизайн і створений з метою продемонструвати новітні технології, що мають зменшити шкідливий вплив на навколишнє середовище.

Детальніше...

Чисте повітря у наших руках!

Людство давно зрозуміло, що дуже недбало ставився до того, що дає нам Земля. Безглузде використання природних ресурсів, знищення флори і фауни, зміна клімату - все це, незабаром, призведе до масового вимирання видів. Тільки за двісті років з вини людини виявилося в атмосфері більше 2 трильйонів тонн CO2, одночасно відбулося окислення Світового океану на 30%.

Автотранспорт у великих містах забруднює повітря на 70-90% і виробляє багато шуму. Це позначається на здоров'ї людей і на навколишньому середовищі, повільно, але впевнено погіршуючи якість нашого життя.

Для того, щоб наочно показати шкоду автомобілів, що працюють на двигуні внутрішнього згоряння, варто навести цифри, що вказують на кількість викидів, вироблених в результаті їх діяльності. В середньому на один автомобіль на рік викиди складають:

Детальніше...

Екологічний мега-прорив у автопромі.

Toyota Mirai — водневий гібридний автомобіль на паливних елементах. Вперше був публічно представлений в листопаді 2013 року на Токійському автосалоні. 16 листопада 2014 року президент компанії Toyota Акіо Тойода офіційно оголосив, що автомобіль буде називатися Toyota Mirai. Автомобіль зроблений на базі концепт-кара Toyota FCV. Продажі в Японії стартували 15 грудня 2014 року по ціні 6 700 000 японських ієн (близько 57 500 доларів США), а в США і Європі стартували у четвертому кварталі 2015 року. Збирають автомобілі на заводі Motomachi Plant в місті Тойота. Технічні характеристики: Довжина чотирьохмістного седану складає 4870 мм, ширина — 1810 мм. а висота — 1535 мм. Модель кузова — ZBA-JPD10-CEDSS. Мінімальний дорожній просвіт 130 мм. Тип приводу передній. В базовій комплектації будуть йти легкосплавні диски R17, а розмір шин 215/55. Мінімальний радіус повороту 5,7 м.

Силова установка: двигун — гібридна установка на водневих паливних елементах під назвою FC stack, модель установки — FCA110. В результаті хімічної реакції взаємодії водню і кисню виробляється електроенергія. Реакція відбувається без процесу горіння. Максимальний ККД перетворення в електричний струм складає 83 %. Для порівняння 1,3-літровий бензиновий двигун VVT-iE компанії Toyota, котрий був розроблений на початку 2014 року має максимальний ККД 38 % і на даний момент є найвищим у світі серед автомобільних ДВЗ. На практиці ж, середньостатистичний двигун компанії Toyota має ККД 23 %. Максимальна потужність установки складає 114 кіловат. Друга батарея — це нікель-метал-гідридний акумулятор із максимальною вихідною потужністю 21 кіловатт. В акумуляторі зберігається енергія від рекуперативного гальмування. У випадку, коли автомобілю потрібна максимальна потужність, наприклад, при різких прискореннях, на електродвигун надходить енергія другого акумулятора. На автомобіль встановлюється синхронний електродвигун змінного струму, розроблений компанією Toyota. Даний двигун працює як генератор при гальмуванні, регенеруючи енергію в другий акумулятор. Максимальна потужність електродвигуна складає 113 кіловат (154 к. с.). Електричний струм, що виробляється на паливних елементах, проходить через підвищуючий перетворювач, в котрому постійний струм перетворюється в змінний, а напруга збільшується до 650 вольт.

Детальніше...

7 причин, чому Україна має підтримати електромобілі

alt

Електромобілі спровокують наступну нафтову кризу, а 2020-ті стануть їх десятиріччям – прогнозує Bloomberg New Energy Finance. Керівництво розвинених країн вже давно всіляко сприяє просуванню електрокарів. Для покупців створюються преференції: податкові пільги, компенсації вартості авто, безкоштовні парковки тощо. Україна для популяризації електромобілів робить мало. У листопаді 2015 року парламент, одним з останніх в Європі, вжив заходів для підтримки електромобілів, проголосувавши за скасування для них ввізного мита, але відмовився скасувати ще й ПДВ, як в країнах-лідерах електромобільного ринку.

Але зростання кількості електричних авто у нас все одно б’є рекорди. Cтаном на середину лютого 2016 року в Україні зареєстровано вже 693 електрокари.

Детальніше...