Візьми рекламу – врятуй світ

Рекламні флаєри переслідують нас скрізь у місті – їх роздають біля метро, розкладають по поштових скриньках і додають до покупок в магазині. Якщо ми не можемо зовсім від них позбавитись, то як зробити шкоду від рекламного засмічення меншою? – експериментувала Вероніка Казіна.

Що таке реклама у сучасному світі? Це чинник, який щодня і масово впливає на абсолютну більшість населення з усіх можливих боків. Телебачення, радіо, метро, міський транспорт, будь-які товари, білборди, брошури, журнали, газети, візитівки – все, що тільки можна уявити, щось пропагує. Реклама, як павук, намагається вполювати свою жертву та затягти у власне павутиння. Тому не дивно, що люди негативно ставляться до будь-яких проявів чи натяків на рекламу.

Наразі одним з популярних способів підзаробити є можливість роздавати рекламу на вулицях, біля зупинок, супермаркетів тощо. Що ви зазвичай робите, якщо все-таки берете її? В найкращому разі викидаєте у смітник?

Якось я інакше подивилася на цей спосіб рекламування. Адже все, що таким чином нам пливе в руки – це папір, причому безкоштовний і у досить великих кількостях. Тож я почала «колекціонувати» рекламний папір. Що ви думаєте? Назбиралося рівно 1 кг 125 грамів і це лише за трохи менше місяця.

Що з того, запитаєте ви? Всім відомо, що макулатура рятує дерева, ліси. Але давайте звернемося до конкретики. Якщо протягом місця збирати трохи більше кілограму рекламної макулатури, то за 4 роки можна врятувати ціле дерево. Адже за даними "РГ" № 4004 від 25.02.2006, саме 60 кг макулатури потрібно для порятунку.

На перший погляд, це доволі довго. Але тому ж ясеню потрібно біля 50 років, щоб стати великим та міцним деревом, а дубу – від 60 до 120 років.

Крім того 100 кг макулатури економлять 20 кубометрів води та 100 кВт/год. електроенергії, а це багатенько.

Рятувати дерева треба. Адже сьогодні вирубка лісового фонду перевищує його відновлення. Зниження лісистості сприяє вимиванню поживних речовин з ґрунту (зокрема, сполук нітрогену приблизно в 45 разів), втраті вологості, затопленню низинних місцевостей, посиленню водної та вітрової ерозії ґрунтів, спустелюванню, порушенню температурного клімату.

Просто викидаючи папір у сміття, ми забуваємо, що разом з тим ми викидаємо ліси, які є регулятором водного режиму. Зрозумілим стає, чому стік води в Світовий океан щороку катастрофічно збільшується. Без лісу деградує земля, водні ресурси. Саме ліс дає атмосфері 6% кисню та регулює інтенсивність сніготанення і рівень води в ріках, стабілізує склад атмосфери, знижує швидкість вітру, зберігає флору та фауну, мікроорганізми і тд.

Україна вкрита лісом на 5020 млн. га і була першою серед союзних республік, що розробила ряд заходів щодо подолання негативної дії кліматичних факторів на лісові насадження.

Краще, звичайно, зменшити обсяги виробництва не такої вже і необхідної продукції із паперу. Але як споживачі, принаймні, ми можемо не викидати її у нікуди. Тож не будьте байдужими, допоможіть країні у збереженні лісів – просто візьміть рекламу і здайте її на макулатуру!

Джерело: КліматІнфо