Електричний автобус б'є рекорди: 1100 кілометрів за 24 години на електротязі

У той час як електричні автомобілі заполоняють заголовки газет, електричні автобуси мовчки виїжджають на дороги, і на практиці показують, що вони теж можуть позмагатися.

Електричні автобуси насправді є відмінною альтернативою дизельним монстрам, масово виробленим в минулому, але вони страждають від одного важливого обмеження: дальності поїздки. Електробус Proterra, зібраний в Південній Кароліні, кидає виклик обмеженням, просто побивши світовий рекорд за кількістю пройдених кілометрів за день.

В рамках тесту, проведеного минулого місяця, один з електробусів Proterra проїхав більше 700 миль (1126.54 км) протягом 24 годин за маршрутом, призначеним для імітації приміської (довші маршрути на високих швидкостях) і міської (водіння з великою кількістю зупинок) місцевості та відповідних їздових циклів.

Автобус їхав з середньою швидкістю 29 миль/год. (46,67 км/год.), з активною системою вентиляції і кондиціонування, протягом дня періодично заряджаючись, використовуючи власні станції швидкої зарядки Proterra, які можуть зарядити автобус за менший час, ніж потрібно для зарядки мобільного телефону.

Вартість тестової поїздки виявилася еквівалентна показником витрати палива в 27 MPGe (миль на галон), що в свою чергу в 6 разів нижче, ніж вартість поїздки на дизельному автобусі і в 7 разів нижче експлуатаційних витрат автобуса, що заправляється зрідженим природним газом. Це є значною економією на витратах на паливо і позитивним фактором для чистоти міського повітря. Хоча, звичайно, для підзарядки автобуса необхідно близько години, і до двох годин, якщо він повністю розряджений.

В основі концепції високоефективного громадського транспорту Proterra лежить, в першу чергу, неймовірно легка конструкція корпусу із застосуванням сучасних композитних матеріалів, а також відносно невелика батарея, яка може заряджатися швидко і часто – на відміну від традиційних спроб установки якомога більшої кількості батарей в рамки стандартного шасі. Вже випробувана відстанню і часом платформа Proterra доводить правильність обраного підходу.

Ключовим моментом для таких компаній як Proterra буде довести великим містам, що електричні автобуси можуть бути набагато ефективніші та економніше, ніж автобуси , які використовують дизель, природний газ або гібридні автобуси , враховуючи вартість інфраструктури зарядних станцій і час, необхідний для зарядки.

В даний час електричні автобуси Proterra вже пройшли більше 340 000 миль (547 176 км) комерційних маршрутів в Сан-Антоніо, штат Техас; Вустер, Массачусетс; Рено, Невада; Помона і Стоктон, Каліфорнія; Таллахассі, штат Флорида.

Додаткові автобуси надійдуть в експлуатацію в Нешвіллі і Луїсвіллі найближчим часом.

Proterra є лідером в проектуванні і виробництві екологічно безпечного громадського транспорту, що дозволяє транспортним компаніям значно знизити операційні витрати, надаючи «зелені» послуги суспільству.

Джерело: FacePla.net