Екологічна дияконія

Українськи інженери розширили можливості для прибирання сміття в Україні

Додаток для смартфона дозволяє відмічати сміття на мапі і організовувати його збір.

Українськи розробники спростили організацію акцій зі збору сміття в будь-якій точці України. Таку можливість забезпечать розширені функції додатку для смартфонів EcoHike, у якому користувачі відтепер зможуть створювати власні заходи, ділитись ними у соцмережах та залучати до прибирання більше людей, пише mind.

Про це повідомила компанія GlobalLogic – розробник застосунку, під час проведення еко-квесту, який вона організувала у Протасовому Яру в Києві напередодні. Співорганізаторами заходу виступили виробник природної мінеральної води «Моршинська» та ГО «Let's do it, GREEN Ukraine». За допомогою додатку представники українських медіа та блогери прибрали частину зазначеної території та зібрали 30 пакетів сміття, загальною вагою 150 кг.

«Проблема забруднення сміттям актуальна як в усьому світі, так і в нашій країні. Минулого року Україна увійшла до десятки країн з найбільшим обсягом відходів на одного жителя та посіла дев’яте місце у списку. В середньому, українці викидають 10,6 млн тонн відходів кожного року – це близько 300 кг на людину. На жаль, частина з них опиняється у місцях відпочинку: парках, лісах, на пляжах і навіть у горах. EcoHike покликаний об'єднати небайдужих до цієї проблеми. Його вже використовують понад 5000 людей і ми впевнені, що їхня кількість буде зростати», – каже Андрій Яворський, віце-президент з технологій і стратегії компанії GlobalLogic.

Нагадаємо: минулого року українські інженери GlobalLogic запустили мобільний додаток EcoHike для пошуку сміття в Карпатах та об'єднання зусиль екоактивістів та туристів для його прибирання. Наразі застосунок вже працює всією територією України.

EcoHike – внутрішній проєкт GlobalLogic, який створила і запустила львівська команда розробників у серпні 2019 року. Цього року розробники додали нові функції, серед яких: можливість ділитися мітками забруднених ділянок у соціальних мережах та створювати партнерські заходи з прибирання.